Menü

31 Aralık 2015 Perşembe

Tumblr Güzellikleri^^ #5

Tumblr güzellikleri derken komikliklerine dönüşen post :D
Ama napıyım bu resmi gördüğümde çok gülmüştüm:D:D



Tam ciddi olcam bi gülme geliyo töbee:D:D
Bu akımın adı Anakronizm.

Çamaşır Yıkamanın Keyifli Hali

Ev işleri arasında her hanımın farklı favorileri vardır. Mesela kimi ütü yapmayı sever , bazıları ise yemek yapmayı. Sevdiğiniz işlerin size verdiği keyif ise bambaşkadır ve terapik etkileri vardır. Başka dünyalara gider, hayaller kurar, güzel anları hatırlar, planlar yaparsınız.

Size harika bir haberimiz var. Artık bu keyfi size yaşatan favorileriniz arasına çamaşırı da ekleyebilirsiniz :) Çünkü Rinso bunu mümkün kılıyor.

Rengarenk paketleri ile raflarda dururken bile enerjisini yansıtan Rinso, çamaşır yıkamayı kolay ve eğlenceli bir hale getiriyor. Rinso’nun Kır Bahcesi (Yeşil), Çiçek Bahcesi (Pembe) ve Büyülü Bahçe (Mor) şişeli sıvı deterjanları hem beyaz hem de renklileriniz için tortu bırakmayan bir temizlik vaad ediyor.

Rinso’nun gerçek eğlencesi, yıkama sonrası çamaşır makineninizi açtığınız anda başlıyor. Öyle ki kapağı açtığınız anda tertemiz çamaşırlarınıza eşlik eden muhteşem çiçek kokuları tüm banyoya yayıyor. İşte o an, hissettiğiniz duygular tarif edilmez. Sanki bir anda sevdiğiniz bir melodi çalmaya başlıyor ve o koku sizi alıp bambaşka bir yerlere götürüyor.

Bu kokular o kadar kalıcı ki tertemiz çamaşırlarınızı asarken, kuruturken, ütülerken ve tabii ki giyerken makineyi açtığınız o andaki duygular size kendini hatırlatmaya devam ediyor. Rinso kalıcı bahar kokuları ile çamaşır yıkamayı keyfe dönüştürüyor.

Mutluluk ve keyif zaten anlık değil midir? Mühim olan o anlara hayatınızda yer açmak. İşte Rinso bunu mümkün kılıyor.

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

25 Ekim 2015 Pazar

Aburcuburcu #14 Melen Öküzgözü 2011 Kırmızı Şarap




Alkol oranı %15'lik bu güzeli sizlere sunmak benim için bir zevk efenim. Zira kendisinden pek hoşlandım^^
Bu şarabı öylesine girdiğim Migros'ta kasiyer kızın arkasındaki raflarda

24 Eylül 2015 Perşembe

Rainy Mood Relaxing~

Merhaba^^


Bu post sıkıntısını yağmura karıştırıp dökenler için olsun.
Yağmur çok güzel.. sesi çok güzel.. Kahve ve kitap ikilisiyle harmanlayanlar için farklı bir tadı var. Tabii her an yağmurun yağmasını bekleyemeyiz. Bu yüzden kahvesini kitabını sigarasını ve bilgisayarını önüne koyup şöyle göz ucuyla sosyal medyadan da tadayım diyenlere özel kendimin de yaptığı bir şeyi sizlerle paylaşacağım.


Yağmura istediğiniz an ulaşabilesiniz diye işte buraya chunchun^^




Bolca keyifler olsun efendim^^



24 Temmuz 2015 Cuma

Eymir Köyün'de Hacet Bayramı&Piknik Oyunları (Ankara)

Merhaba^^

Sizleri 23 yıllık hayatımın ilk Hacet Bayramı etkinliğine götürmek için geldim. (: efendim bendeniz Ankara'nın Nallıhan ilçesinin Eymir köyündenim 'yaani nüfusta kütük olarak:D'. Baba memleketinde yıllardır süregelen bir gelenekmiş ki bu yaşımda ilk kez gitmek nasip oldu. 

Hacet Bayramı; Ramazan bayramının ikinci günü köyde Karadin diye adlandırılmış ormanlık alanda yapılmakta, piknik usulü olup mevlüt okutulmakta, mevlüt bittiğinde de pilav dağıtılarak ramazan bayramı kutlanmaktadır. Güzel bir adetmiş bunca yıldır niçin hiç gitmemişiz bilmem^^

Bu pikniğimsi bayramı benim gözümden size aktarmak için bir video da çektim. 

İyi seyirler^^

19 Haziran 2015 Cuma

Tumblr Güzellikleri^^ #4

Merhaba^^

Tumblr çok güzel gelsenize(: Gelip de bi arkadaşa bakayım derseniz de ben burdayım> busrak3skin

Efendim gelemiyorum derseniz de tumblr güzellikleri ayağınıza geldi^^ 

Açılışı Adventure Times'ın Jake'iyle yapalım^^
 Ruh ikizim yemin ediyorum(:








Bunu yapmak

27 Mayıs 2015 Çarşamba

İlk İzlenim 'BIGBANG-LOSER' MV Reaction

Annyong^^


BIGBANG'in ikinci harikulade şarkısı Loser için burada toplanmış bulunmaktayız(:

Hikayesi adından da anlaşılacağı üzere: kaybedenler~

Bigbang her comeback'inde bir öncekinden daha üst seviyede harikuladelikte nasıl dönüyor bilmiyorum ama bunu kusursuz başaran nadir gruplardan. Zaten bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar kpop grubunu beğeniyorum. Bigbang de onlardan biri hatta benim ikinci sıramda. Birincim tabiki JYJ ama onun şuan bu yazıyla bir ilgisi yok(:

Klip içerisinde de belirttim yine söyleyeyim: Bigbang bir yanda baebae ile şaşalı, ünlü o hayatı anlatırken bir yanda da kendi acıyan taraflarını bu şarkıyla anlatmışlar. Tiyatronun simgesi gülen ve ağlayan suratın yanyana olması gibi bu iki şarkıyı bize yanyana sundular. Buna müzikle kendini kusursuzca ifade etmek denir. 
  


Klibi hala izlemediysen ve benim gözümden nasıl göründüğünü merak ettiysen tam şuanda burada benimle birlikte izle^^


  

Annyong^^

İlk İzlenim 'BIGBANG BAEBAE' MV Reaction

Annyong^^

Bigbang'in come back'ini görmeyen kaldıysa eğer hani sağır sultan filan:D işte size duyurmaya geldim(:

2 harikulade şarkıdan önce 'BAEBAE'i inceleyeceğiz. Bae Bae daha ritmik olması açısından daha çok dinlenebilirlik arz ediyor. Ayrıca klip de kendi içinde derinliği olan harikulade düşünülmüş ayrıntılarla dolu. 



Benim gözümden klip incelemesi için benimle birlikte izleyin^^




Annyong^^

1 Mayıs 2015 Cuma

Aburcuburcu #12 Kayra Leona Shiraz+Öküzgözü

Mis gibi bir aburcuburcu tag'inden merhaba^^

Ben şaraptan anlamam anlayana da mani olmam ama arada sırada alıp içerim diyen, fakat tadından bir parça haberim olsa iyi olur diyenleri buraya alayım.
Efendim, bendeniz de sizler gibiyim. +1 farkla^^ Ben denediklerimi beğendiğim beğenmediğim tüm yönleriyle buradan size sunuyorum.


Gelelim şarabın özelliklerine; 
Adından da anlaşıldığı üzere Anadolu'nun yerli üzümü Öküzgözü ve uluslararası bir üzüm çeşidi olan Shiraz'ın aynı gövdede birleştirilmesiyle

4 Nisan 2015 Cumartesi

İlk İzlenim MAMA 2014 "EXO-Overdose" Performance Reaction

Annyong^^

MAMA 2014'e güle güle diyeceğimiz son performans EXO-Overdose olacak. Aslında EXO'nun performansı daha uzundu ama ben sadece Overdose kısmını aldım. Çünkü bu şarkı çok farklı benim için, dinledikçe dinleyesim geliyor. Halbuki Exo dinleyen biri değilim yada Exo'nun birbaşka şarkısına böyle heyecan duymuyorum.



Neyse hadi birlikte izleyelim^^




Annyong^^

3 Nisan 2015 Cuma

Tumblr Güzellikleri^^ #3

Merhaba^^

Tumblr'dan yeni güzellikler getirdim bize^^ Bu seriyi ben çok sevdim, umarım sizler de sevmişsinizdir. Beni tumblrda takip etmek isterseniz diye de tumblr hesabım: busrak3skin

Bu defter, bu kalem, bu kahve.. ah bu fotoğraf~ çoğooşş(:




Burası neresi bilmiyorum ama 3 yıl sonrası için kendimi Kore'de böyle bir camın önünde bir şeyler okuyup kahvemi yudumlarken zaferimin tadını çıkarırken hayal ediyorum. Umarım bu hayalimi gerçekleştirebilirim. Şimdilik "Always keep the faith!"

30 Mart 2015 Pazartesi

İlk İzlenim MAMA 2014 'Block.B vs. BTS' Performance Reaction

Annyong^^


Bir önceki Reaction yazımda da belirttiğim üzere comeback'imi MAMA 2014 Performance Reaction'larıyla yapıyorum(: İlk olarak GDxTaeyang Performasına reaction çekmiştim. Daha sonra WINNER+EPIK HIGH+B.I+BOBBY+YOOINNA performansına çektim. Şimdi sırada BlockB vs BTS atışması var. Harikulade bir atışma gerçekten izlemeden geçmeyin derim. Spoiler vermek gibi olmasında Bbomb ve Yukwon'un çok şahane bir dans performansı var, hem de şu ara hastası olduğum bir şarkıyla beraber^^

(Şarkı Bruno Mars-Uptown Funk^^)



Neyse hadi birlikte izlesek ya^^


Annyong^^

29 Mart 2015 Pazar

Aburcuburcu #11 (TWITTO-çıtır burgu kraker 'zeytin+fesleğenli')

Bu yıl Türkiye pazarına sürülen çıtır burgu krakeri incelesek^^


3 tl gibi bir fiyatı olan ve hemen hemen her markette bulabileceğiniz bir atıştırmalık. Çeşit olarak Himalaya tuzlu, peynirli ve zeytin+fesleğenli olmak üzere üç tanesine rastladım. Benim tercihim

28 Mart 2015 Cumartesi

Peynirli Dereotlu Anne Poğaçası

Merhaba,

Anne Mutfak Perisi, soğuduğunda bile yumuşacık olan nefis bir "peynirli dereotlu anne poğaçası" tarifi ile karşınızda. Sabah hazırladığım bu tarifi kahvaltıya gittiğim arkadaşıma götürdüm. İstedim ki başkalarının da yorumlarını alıp sizinle paylaşayım. Anne poğaçalarım tadan herkesten tam puan aldı ve sırrı çok merak edildi.

İşte sırrımı açıklıyorum #benimlezzetsirrim :) Teremyağ Gurme Kaymaklı. Anadolu’daki hanımlar yemeklerinin lezzetini arttırmak için yağ ve kaymağı birlikte kullanırmış. Bu sır şimdi Teremyağ Gurme Kaymaklı ile biz hanımların mutfaklarına taşındı. Siz de benim gibi merak edilen lezzetler hazırlamak isteyenlerdenseniz bu sırrı mutlaka keşfedin derim :) Teremyağ Facebook ve instagram sayfasında daha birçok özel denemiş tarifler var, bir göz atın...

Kağıt, kalemler hazır ise tarife geçiyorum.

Malzemeler
200gr Teremyağ Gurme Kaymaklı
2 Yumurta (bir adet yumurtanın sarısını üzeri için kullanacağız)
1 Çay bardağı (100gr) yoğurt
1 Paket kabartma tozu
2 Yemek kaşığı sirke
1 Çay kaşığı tuz
5 Su bardağı un
½ Demet incecik kıyılmış dereotu
İçi için: 200gr beyaz peynir
Üzeri için: Çörek otu

Hazırlanışı:
Teremyağ Gurme Kaymaklı’mızı ve hamurumuz için gerekli olan tüm malzemeleri bir kaba alıyoruz. Yumuşak bir hamur yoğurup 15dk kadar dolapta dinlendiriyoruz. Hamurdan istediğimiz büyüklükte bezeler kopartıp avuç içi büyüklüğünde açıyoruz. Ortasına beyaz peynir koyarak kenarlarını ortada birleştiriyoruz. Ek yerleri alta gelecek şekilde yuvarlayarak tepsimize diziyoruz. Üzerine yumurta sarısı sürüp çörek otu serpiyoruz. 190C fırında kızarıncaya dek pişiriyoruz.

Afiyet Olsun

Bu içerik http://annemutfakperisi.blogspot.com.tr/ tarafından hazırlanmıştır. 

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

İlk İzlenim MAMA 2014 'Winner+EPIK HIGH+B.I+BOBBY+유인나(YOOINNA)-공허해(Empty)+Happen Ending+Born Hater' Reaction

Annyong^^

Bir süredir yoktum. YGS, iş, ailevi sıkıntılar vesaire. Yavaş yavaş dönüyorum. Dönüşümü de MAMA 2014 reaction'larına devam niteliğinde yapıyorum. Videoları yorganımı üstüme çekip yaptım çünkü kalkıp bir hırka almak zor geldi ve çünkü tembellik bunu gerektirir :D
Neyse bundan sonra MAMA 2014 Block B vs BTS atışması reactionı gelecek. Ve MAMA 2014 EXO-Overdose reactionı~ Eğer üşenmezsem bir takipçimin isteği VIXX'in herhangi bir klibinin reactionı da gelebilir. Şimdilik bu kadar(:


Hadi şu reactionı izleyelim artık^^




Annyong^^

13 Mart 2015 Cuma

Chubby Bunny+kiyomi^^

Annyong^^


Sosyal medyayı çalkalayan chubby bunny challenge iğrençlik furyasına ben de katıldım. Veee ağzıma marshmallowları tıktım. Biraz iğrenç oldu. Midesi kaldırmayan izlemesin tabii:D ama milletcek iğrenç şeylerden hoşlandığımızı biliyorum. Hadi hadiiii~ :D


Ben ağzıma kaç tane tıktım? İzlemek için buraya chunchun(:

Sizde bu iğrençlik furyasına katılmak isterseniz ağzınıza -kaç tane sığdırabilirseniz artık- marshmallowları tıkın ve fotoğrafını da bana gönderin emi? :D
Bana busrak3skin@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz^^


22 Şubat 2015 Pazar

Onigiri Yapılışı^^ (& Onigiri'ni nasıl süslerdin?)

こんにちは
Konnichi wa!

Japon mutfağından çok basit ama bir o kadar da doyurucu ve şirin bir atıştırmalık hazırlasak?^^


İşte buna benzer tatlı mı tatlı pirinç topları(:

Malzemeler:

-1 bardak haşlanmış pirinç
-Konserve ton balığı
-Mayonez

Hadi beraber yapalım^^ Bu arada sen onigirini nasıl süslerdin?


Eğer sen de bu tarifi denersen bana bir resmini at olur mu?? 
Bana  busrak3skin@gmail.com adresinden ulaşabilirsin. 




5 Şubat 2015 Perşembe

Hayatımın Manifestosu; Always Keep The Faith!

Selam, 
Naber? Büşra ben. 
Sevinmeceli, hafif burulmacalı, bol bol cesaretlenmeceli bir yazıyla buradayım. Bildiğiniz/bilmediğiniz üzere iki yıldır zihin engelliler öğretmenliği yapıyorum. Konumuz kısmen bununla daha çok içsel durumlarım ve 10 yıl sonunda istediğine kavuşan bir arkadaşımla ilgili. "Bana ne?" diyenleri şu sağ üst köşedeki kırmızı çarpıdan dışarıya alalım(:

31 Ocak 2015 Cumartesi

Mustafa Ceceli-Sensiz Olmaz Ki (İşaret Dili)

Merhaba^^

Daha önce Göksel-Benden Geçti Aşk(İşaret Dili) videomu sizinle paylaşmıştım. İşaret dili kursu bitirme ödevimdi bu video. Şimdi de arkadaşımla aynı gün çekilmiş Mustafa Ceceli-Sensiz Olmaz Ki (İşaret Dili) videomuzu paylaşacağım. Aslında bu videoyu arkadaşımla hatıra amaçlı çekmiştik ama ben paylaşmakta bir sakınca görmedim. Fakat arkadaşımın eşi arkadaşımın videoda görünmesinin onu rahatsız edeceğini söyledi. Bu yüzden kocaman bir pembe elmasla onu kamufle etmek zorunda kaldım. Olsun^^ videonun orijinali bende(: Sizinle de benim göründüğüm kadarını paylaşacağım^^


29 Ocak 2015 Perşembe

Tumblr Güzellikleri^^ #2

Merhaba^^
Daha önce tumblr güzellikleri adıyla bir yazı yayınlamıştım ve devamı gelecek demiştim. Hatta bunu instagram serisi gibi bir seriye çevirebileceğimi söylemiştim.
 Yine tumblrda gördüğüm ve çooook beğendiğim fotoğraf ve gifleri derlediğim ikinci paylaşımla karşınızdayım^^ Bu arada tumblrda bendenizi takiplemek isterseniiiiz~

Tumblr hesabım: busrak3skin


Şimdi sahne tumblr güzelliklerinde^^

Bu güzelliğin adını bilen var mıııııı??? Muhteşem bi ağaç değil mi sizce de? Avatar filmindeki ağaca benziyor, hani Na'vilerin saçlarından kendilerini bağladıkları şu ağaç gibi~
Çoooook güzel..







Evimin bir bölümünü böyle hayal ediyorum~ Bir gün bir evim olabilirse eğer..




27 Ocak 2015 Salı

İlk İzlenim 'GD x Taeyang MAMA(2014)' Performance Reaction

Annyong^^

Benim gibi hala bir parça vakit ayırıp MAMA(Mnet Asya Müzik Ödülleri) performanslarını izlemeyen kaldı mı?
Kaldıysa hep beraber buyuralım GD x Taeyang Performansına^^

Girişi; Taeyang "Eyes,Nose,Lips" şarkısıyla yapıyor ama o ne güzel bir giriştir, o nasıl bir görselliktir.. ben tek kelimeyle bayıldım!

Daha sonra bay cool sahneye çıkıyor kürküyle, kürkü gerçek sanırım. Hayvanseverleri kızdıracak bir hareket ama GD bu, yaramazlık onun ruhunda var. 

Daha sonra Good Boy performansı ve Fantastik Baby ile kapanış var. Grubun diğer üyelerini orada göremedim. Sahne almasalar bile orada olsalar en azından kamera onlara da bir kez dönerdi. Kamera dönerdi derken bir an gözümüze Diva'mız Taehyun takıldı performans esnasında ve Wwwooaaww demekten kendimi alamadım. Divadan bahsetmişken de Mama performanslarını reaction yapmaya devam edeceğim ve Winner'ın da bir performansı vardı diye hatırlıyorum. Bu reactiondan sonra aklımda başka bir MV reaction var ama Winner reactionı da gelecek. Neyse hadi GD x Taeyang performansını birlikte izleyelim^^


Annyong^^

19 Ocak 2015 Pazartesi

90'lar tadında Sprite,Jelibon Buzzz^^


Çocukken meybuz yemeyeniniz var mı? Eğer varsa çok yazık :/ Çünkü meybuzlar benim çocukluğumda çok modaydı. Hala öyle mi? Şimdilerde pek görmüyorum da?!

Yazın ne güzel serinletirdi bizi. Koşmaktan iflahımız kesilmişse hemen ilacı belliydi: Meybuzzzz!!

Geçenlerde 90'lar ruhuyla meybuz yapayım dedim. Benim için hala çocukluğumdaki ihtişamını koruyormuş bunu anladım^^ Yazın da boool boool yapıp yiyeceğim. Nasıl mı yaptım??

Böyleee~

1 Ocak 2015 Perşembe

Tumblr Güzellikleri^^ #1




Blog bahane tumblr şahane^^ 
Tumblr kaliteli görsellerin ve kaliteden anlayanların şu siber alemde nefes aldığı yerlerden en güzeli bence. kitaplı kahveli bloglar da bolca bulunduğundan tam benlik yani^^
 Velhasıl sizlere tumblrdaki güzelliklerden bir parça sunacağım. Hatta bunu instagram serisi gibi bir seri haline bile getirebilirim. Takipte kalın^^
Sınav dönemi kaoslarıma benziyor, tabi bu