Menü

1 Ocak 2015 Perşembe

Tumblr Güzellikleri^^ #1




Blog bahane tumblr şahane^^ 
Tumblr kaliteli görsellerin ve kaliteden anlayanların şu siber alemde nefes aldığı yerlerden en güzeli bence. kitaplı kahveli bloglar da bolca bulunduğundan tam benlik yani^^
 Velhasıl sizlere tumblrdaki güzelliklerden bir parça sunacağım. Hatta bunu instagram serisi gibi bir seri haline bile getirebilirim. Takipte kalın^^
Sınav dönemi kaoslarıma benziyor, tabi bu
daha derli toplu^^



Bende fantastik filmlerde hissettiğim o hissi uyandırdı. Çok güzel..


Kitabı merak etmedim değil. Alsam mı? (:


Okuma halleri tarzındaki böyle fotoğrafları çoook şahane buluyorum^^




Kedili kitaplı^^ Allah'm çok tatlı(:



Gözlük çok şahane^^ Kupadaki arkadaşa bakınca eskiden olsa ımmhh harika diye bakardım şimdi sadece bolca kalori görüyorum:D Ucundan kıyısından azcık diyetimsi bişiyler yapıyorum da, o yüzden bu hale geldim:D




Sizi ben yerimmmmm^^ Kuzucuğuna kitap okuyan kuzucuk^^ Bundan bi tane doğurabileceğimi bilsem evlenirdim:D




Kesinlikle daha havalısın tatlım ama litfin gibzi'yidi yiğğğğ!




3-5 kuruşum var ama yetmez işte :/






4 yorum:

  1. Kitap okuma halleri. Fotoğraflar çok kaliteli. :)

    YanıtlaSil
  2. İlk fotonun çekilme açısı falan cidden harika. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. benim ortalığı daha fazla dağıttığım gerçeği diye bir şey var ders çalışırken dağınık oluyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde ben de. Masamın üzerinde aklına gelebilecek en saçma kombinasyonlar var olabiliyor ders çalışırken:D

      Sil