Menü

25 Ekim 2015 Pazar

Aburcuburcu #14 Melen Öküzgözü 2011 Kırmızı Şarap




Alkol oranı %15'lik bu güzeli sizlere sunmak benim için bir zevk efenim. Zira kendisinden pek hoşlandım^^
Bu şarabı öylesine girdiğim Migros'ta kasiyer kızın arkasındaki raflarda
gözüme ilişince alıp denemek istedim. Tam hatırlamıyorum lakin 30-40 lira arası bir fiyatı vardı sanırım.
İçimi yumuşak, kokusu hafif lakin hızlıca çarpan bir etkisi vardı. O yüzden keyif yapmak niyetindeyseniz küçük yudumlarla tüketmeniz tavsiye olunur. 
Benim şarapla olan münasebetimi bilenleriniz zaten biliyor bilmeyenler için söyleyim:) aradığım şey peynirli doritosuma güzelce arkadaşlık etmesi^^ Bu konuda da bir hayli başarılıydı. 
Yalnız bendeniz şarabın güzelliğinden mi o kadar çarpıldım yoksa ilk kadehi kafama dikmemden mi bilemeyeceğim :D bu güzellik başımı döndürünce kız kardeşime ramen(kore usulü erişte çorba) yaptırıp bir köşede ramenimi yerken buldum kendimi. 
Taaamaaam taaamam şarabın suçu yok ben yaptm:D

Yine olsa yine içerim ama bu kez yavaşça tadını çıkara çıkara^^


O yüzden sana puanım 9 kanka^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder