Menü

3 Ocak 2016 Pazar

Chopstick Nasıl Kullanılır & Youtube Kanalımda Çekiliş Var^^

Annyong^^

Sizlere youtube kanalımda chopstick nasıl kullanılır videosu hazırladım. Eh madem nasıl kullanıldığını gösteriyorum, madem elimde de 2 çift chopstick var neden bunları size hediye etmeyeyim dedim. İyi demiş miyim? (: göreceğiz bakalım^^

Youtube kanalıma gidip bu çekilişe siz de katılabilirsiniz. Katılım için son gün 30 Ocak 2016^^

Çekiliş Şartları ise şöyle efendim:

Kanalıma abone olup yorum bırakınız(:
İnstagram hesabımı takibe alınız^^ (aslında bu şart değil sadece beni mutlu eder)
instagram kullanıcı adım: busrak3skin
18 yaş altı arkadaşlar ailelerinizden izin alınız^^

Yurt dışına gönderim yapamıyorum. Çekiliş Türkiye sınırları içerisinde geçerli. Ve bu çekilişin kazananı 2 kişi olacak^^

Herkese bol şans^^

Kanalıma ve çekiliş videosuna ulaşmak için buraya chunchun(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder