Menü

1 Ocak 2016 Cuma

Jaejoong ve Yoochun Askerdeyken..



Jaejoong ve Yoochun askerdeyken günler çok sıkıcı geçiyor. Jaejoong'un instagramından neredeyse hergün paylaştığı fotoğraflarıyla iyi hissediyordum. Yoochun'un güncel dizilerini takip etmek keyif veriyordu. Düzenledikleri fanmeetinglere her ne kadar canlı kanlı katılamasam da fancamlerden takip etmek çok güzeldi. 
Onlar yokken biraz boşluk gibi, boş gibi..
Youtube kanalıma reaction videoları bile çekesim gelmiyor:( 
Eski albümlerini dinlemekten de ciğerim soldu. Öyle özledim çok. Hayatımdaki önemli bir boşluğu dolduruyormuşsunuz anladım, ya da boşluk doldurmak değil de hayatımda önemli bir yeriniz varmış onu anladım. 
En kısa zamanda vatani görevinizi tamamlayıp sağ salim dönün inşallah!
Jaejoong Yuchun'dan önce gitmişti askere ilk teskeresini alıp gelen Jaejoong olacak. Yoochun'un daha 603 günü var :(  Çok fazla zaman:/ Su gibi aksın inşallah!!
Artık döndüklerinde sağlam bir albüm çıkarmaları gerek. Gitmeden evvel JYJ olarak çıkardıkları Just Us şahaneydi. 
Eminim benim gibi tüm hayranlar da üyelerin yollarını gözlüyor, onları özlüyor ve yeni albüm yapmalarını bekliyordur. 

Üyeler askerden dönene dek; Always keep the faith!!!








2 yorum:

  1. Bende gerçekten çok özledim yaa JJ gideli 1 yıl oldu tam inşallah aralığa geliyor yoochun un ise 55 den fazla gün var sanki günler geçmek bilmiyor her gün yeni bi fotoğraf var mı fanlar gizli saklı fotoğrafını çekmiş mi acaba diye umutla bakıyorum faceye ama ne bi fotoğraf var ne bi haber kaç aydır :( bugünlerde bitecek inşallah ve sonra yine çok güzel bi albümle dönmeliler zira kaç sene bekletilmiş olacaz değsin dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah önce bir sağ salim dönsünler de eski albümlerle de idare ederiz. Fancamlerden videoları gelsin, fanmeetingler, konserler.. (bayaa özleyen fangirl itemi) (:

      Sil