Menü

21 Aralık 2013 Cumartesi

Ay bi yaşıma daha girdim^^

     Bugün bir yaş daha aldım haneme. Büyüdüm yahut yaşlandım diyemiyorum. İçim çocuk dışım henüz büyümeye de yaşlanmaya da müsait deil. Biraz olduğum gibi kalmak istiyorum. Zaten 19'umdan bu yana ilerlemek istemedim. 19 yaşların en güzeliydi. Ne 18'in toyluğu ne 20'nin olgunluğu.. ikisinin arasında en güzeliydi. Bir gün büyümeye yahut yaşlanmaya karar verirsem 19 gibi güzel bir yaş seçeceğim kendime.
     Yeni bir yaş yeni yıla ise sayılı günler kala.. Beklentilerim, dileklerim oldukça fazla yeni yıldan. 2013 uğursuzlukların yılıydı sanki bir an önce bitmesini istiyorum. Yeni yıl ve yeni yaşımla güzel günlerin hayalini kuruyorum. Umuyorum ki 2014 güzelliklerin yılı olacak. Bu sebepledir ki bu doğum günümde bir mektup yazdım kendime. Bu fikri Serrose'den aldım. O da yazarak kendini iyileştirenlerden.
Ona yolunneresindeyim.blogspot.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Bu mektubu bugün yani 21 Aralık 2013 itibariyle yazdım fakat ne zaman açılacağı meçhul. Çünkü bu mektup kendimi güçsüz hissettiğim bir zamanda güç almak için yazıldı. İçerisine beni güçlü tutan ve sendelediğimde toparlanmamı sağlayan maddelerimi yazdım. Üzüldüğümde ne yapmam gerektiğini, biri canımı yakarsa nasıl tepki vermem gerektiğini, tekrar ayağa kalkmak için nelere dayanmam gerektiğini yazdım. Bu güne kadar işime yarayan bu maddeler zaman geçtikçe ve yeni tecrübeler edindikçe üzerine eklenerek ilerliyor. Kendimle güzel bir senkron tutturduk.
     Bu doğum günümde hangi kalpte güzellik ve sevgiyle hatırlandıysam o kalpler daima mutlulukla karşılaşsın. İsteğim ne pahalı hediyeler ne de sahte suretler. Tek bir isteğim var ki eğer beni sevecek ve değer verecekseniz bunu kalpten gerçekleştirmeniz. Daha nice senelere gerçek sevgiyle~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder